FORUM AKTUELL
PREISTICKER
- Hardware, Software, ...

- Home-Cinema, HiFi ,...

- Monitore, TFTs, ...

- DVDs, CDs, ...

- Smartphones, Tablets, ...

- Sonderangebote

|
|
|
Mittwoch, 27. April 2005
14:22 - Autor: crugerWie den Hitachi Global Warranty Statements zu entnehmen ist, wurden zum 25. April 2005 die Garantiezeiten der Deskstar Serie geändert.
Galten für die Deskstar 7K250 Baureihe bisher 3 Jahre Garantie für Modelle mit 8MB Cache und 1 Jahr Garantie für Modelle mit 2MB Cache (Europa 2 Jahre), so stattet Hitachi nun alle seit dem 25. April 2005 verkauften Deskstar Festplatten ab der 7K250 Serie mit einer Garantiedauer von 3 Jahren aus.
Warranty Period- Deskstar Products - 3 years after April 25, 2005
- Deskstar Product, all 8MB cache buffer models – 3 years Deskstar Products, 512K or 2MB cache buffer models sold between November 15, 2002 – April 24, 2005 1 year
- Deskstar Products, 512K or 2MB cache buffer models sold prior to November 15, 2002 - 3 years
- Deskstar Products, 7K250 2MB cache buffer models sold between November 15, 2002 and April 24, 2005 (not including Deskstar 180GXP or prior products) (2 years for Europe)
- Deskstar Products, 412K, 7K250, or 2MB cache buffer models sold on or after April 25, 2005 – 3 years
An einem besonderen Service für den deutschen Markt hat sich nichts geändert. Nachwievor kann man während der Garantiedauer den defekten Artikel kostenlos von Hitachi abholen lassen.
3. GERMANY: The Hitachi Global Storage Technologies Warranty for Machines : The following replaces the first sentence of the first paragraph of this Section:
During the warranty period, transportation for delivery of the failing Machine to Hitachi Global Storage Technologies will be at Hitachi Global Storage Technologies' expense. The customer should request a pickup of the defective drive directly from the warranty department. This service is only available for end-users; not for resellers or distributors.
» Kommentare

|
|
|
Nach oben
|
|
Diesen Artikel bookmarken oder senden an ...
