Planet 3DNow! Logo  

 
English Français Русский язык Español Italiano Japanese Chinese

FORUM AKTUELL

   

Mittwoch, 6. Juli 2005

11:43 - Autor: AMD-Hammer

VirtualDub 1.6.8. fertiggestellt

Die bekannte Videobearbeitungssoftware "VirtualDub" ist nun in seiner neusten Version 1.6.8. verfügbar. Einige Fixes wurden eingearbeitet, wodurch die Version 1.6 nun als "stable" gilt.


Fixes:
  • Fixed occasional crash if display panes are refreshed while editing the filter list.
  • Fixed hang if VirtualDub is the active application and attempts to refresh the display panes when a display mode switch occurs.
  • Display panes did not always update properly when seeking if Direct3D mode was enabled and updating the frame took a lot of CPU time.
  • Direct3D display mode could be activated if checked even if the option was grayed due to DirectX support being disabled.
  • Capture: Fixed crash if capture is attempted with audio enabled but audio isn't present or is in an incompatible format.
  • Reversed direction of mouse wheel action to be consistent with Windows.
  • Hex editor's Extract Segment command would sometimes extract the wrong segment due to repainting the main pane during the extract.
  • CLI interface app didn't exit if console was empty prior to invocation due to overzealous Explorer detection. This is now only done if no arguments are supplied.
  • Fixed crash in MPEG-1 parser when encountering a pack with a too-short length, such as zero.
  • Audio codec errors sometimes reported the wrong source of the error (i.e. decompressor vs. compressor).
  • Pixel shaders were disabled in Direct3D bicubic mode due to debug code mistakenly left in.
  • MRU list sometimes didn't resort properly when reopening a recently opened file.




Download:

» Kommentare
Planet 3DNow! RSS XML Newsfeed Planet 3DNow! Newsfeed bei iGoogle-Seite hinzufügen Planet 3DNow! Newsfeed bei My Yahoo! hinzufügen Planet 3DNow! Newsfeed bei Microsoft Live hinzufügen Planet 3DNow! Newsfeed bei My AOL hinzufügen

Weitere News:
Intern: Umleitungsprobleme
Intern: Planet 3DNow! ab 18:00 Uhr eingeschränkt erreichbar
Never Settle Forever: AMD überlässt Zusammenstellung der Spielebündel seinen Kunden
Microsoft Patchday August 2013
Der Partner-Webwatch von Planet 3DNow! (13.08.2013)
Kühler- und Gehäuse-Webwatch (11.08.2013)
Ankündigung Microsoft Patchday August 2013
Vorerst kein Frame Pacing für AMD-Systeme mit Dual Graphics
Intern: kommende Woche eingeschränkte Erreichbarkeit auf Planet 3DNow!
Kaveri verschoben und keine neuen FX-Prozessoren von AMD [3. Update]
AMD plant Vorstellung neuer High-End-Grafikkarte Hawaii im September
Kaveri verschoben und keine neuen FX-Prozessoren von AMD [Update]
Der Partner-Webwatch von Planet 3DNow! (06.08.2013)
Kaveri verschoben und keine neuen FX-Prozessoren von AMD
AMD startet neue "Never-Settle-Forever"-Spielebündel für Radeon Grafikkarten
Neuer Artikel: SilverStone Fortress FT04 - Die Hardware steht Kopf

 

Nach oben

 

Copyright © 1999 - 2019 Planet 3DNow!
Datenschutzerklärung